Be yourself

Let the world know you as what you are...Not as you think you should be...Sooner or later if you are posing, you'll forget the pose and then where are you?

Sunday, January 24, 2010

At last

Setelah mengharungi minggu yang penuh dengan dugaan & cabaran...Akhirnya tiba saat yg ku tunggu2...GAJI DAH MASUK!!! wehuuuuu...Cukup payah aku nak jimat duit utk sampai ke saat2 akhir ni...Nasib baik laaa Allah turunkan rahmatNya kat aku...Kalau tak mmg mati keringlah aku...uhuuu...
Bulan lepas mmg begitu banyak cabaran yg aku lalui...Banyak kejadian yg tak di ingini berlaku...Banyak kejadian yg menyebabkan fulus aku melayang...Sabar jer lah...Sabar tu sabar jgk...Tp bila dikenang2 balik mmg hairan & pelik jugaklah...Panas jgk hati ni dibuatnya...Yg pasti aku berjaya mengharungi saat2 itu...Harap2 masa mendatang akan membawa seribu kegembiraan & kebahagiaan kpd ku...

Hari ini tidak terlepas drpd masalah...Sejak semalam badan ku dah kurang sihat...Hari ini kepala dah mula pening...Kawan manja ku pulak buat hal...Hurmmmm, hampeh sungguh...Terasa hati jugak dgn si dia (nama dirahsiakan)...Harap2 pertelingkahan ini hanya buat seketika & semoga Allah merahmati kami...

Esok, kalau ikutkan kehendak badan, nak jer aku mintak MC...tapi kalau ikutkan kata hati, tak nak terlepas Townhall...Dato' CEO akan umumkan KPI setiap staff...Bonus??!!! Gaji pun insyaAllah naik jugak...Eheee...(tinggi nyer harapan...jangan kecewa nanti sudah lah...hahaha)...Esok jugak peluang aku nak skodeng minah yang aku minat tu...Tapi dah kahwin...baru jer kahwin...melepas aku...hahaha...Kecewa? Dah get over it kot...I will find the replacer when the time has come...Benda lama jangan dikenang...Jadikan sebagai pengajaran & panduan hidup...

Walau apa pun...Gaji dah masuk!! So jangan nak sedih2 lagi...Mari kita enjoy!! (^^,)v

(ada gaya CEO tak...hehe)